Просування в META: реальні заявки з бюджету 100$ на місяць (кейс)
- Світлана Б.
- 15 вер. 2024 р.
- Читати 2 хв
Клієнт: приватний освітній дитячий заклад.
Запит клієнта: терміново потрібні нові клієнти (реальні заявки з соцмереж при мінімальному бюджеті).
Проблеми клієнта:
багато дітей виїхало, потрібно наповнювати групи новими;
конкуренція зростає - відкриваються аналогічні заклади неподалік.
Проблеми, які виявила наша агенція:
не очевидна цінність закладу для потенційної аудиторії;
комунікація в соціальних мережах орієнтована не на ту аудиторію.

Просування в META: наші кроки
Крок 1. Провели ретельний аналіз соціальних мереж.
Виявили, що заклад веде соцмережі для батьків, чиї діти вже його відвідують, публікуючи тільки контент щоденної активності. Дізналися, що ті ж фото-відео також скидають батькам в групи вайберу, тобто публікувати їх в Instagram та Facebook з такою частотою необхідності немає.
Крок 2. Провели аналіз комунікації в діректі.
Виявили, що відсутня злагоджена комунікація, на нові запити відповіді надаються рандомно, тому не кожен запит отримує вичерпну відповідь на своє питання, через що інтерес до закладу знижується. Окрім того, комунікація не направлена на заохочення продовження бесіди в діректі чи офлайн - вже безпосередньо в закладі.
Крок 3. Розробили рекомендації для зміни комунікації.
Розробили рекомендації для соціальних мереж, без впроваждення яких рекламне просування не може бути ефективним. Додали в рекомендації приклади необхідних публікацій, завдяки яким можна донести цінність закладу, його переваги та користь для батьків та дітей.
Крок 4. Створили скрипти для популярних запитів.
Розробили рекомендації щодо комунікації в діректі. Підготували приклади скриптів/заготовок на кілька самих популярних запитів. Впродовж роботи над проектом ми також відслідковували, як наші скрипти використовують, вносили коригування, щоб вони ставали ще ефективнішими.
Крок 5. Запустили рекламу дитячого освітнього закладу.
Провели налаштування рекламного кабінету, запустили рекламу приватного садочка в тестовому режимі на бюджет 100 долл/міс.
Крок 6. Подальша робота з проектом.
Працюючи над проектом ми тестуємо гіпотези, відслідковуємо ефективність, аналізуємо результати та вносимо коригування в наші рекламні активності. Робота над проектом триває, тому в кейсі зібрані дані за три перші місяці - з червня по серпень 2024.
Тут можна було б сказати Ура! Адже поступово, рекламне просування дійсно дало свої плоди. Почалися звернення в дірект та записи на огляд чи пробний день в закладі. Результат порадував і нас, і клієнта.
Проте цих звернень могло б не бути, якби ми почали з реклами, а не аналізу соціальних мереж та виявлення помилок в комунікації. І без впровадження наших рекомендацій такого успіху навряд чи можна було б досягти!
Ось чому важливо звертатися по допомогу до спеціалістів, які глибоко занурюються в кожен проект та намагаються спочатку дослідити проблему.
Результати рекламного просування приватного садочка:

За три місяці просування в META при загальному бюджеті в 320$, було отримано 62 звернення в дірект (2 з них - рекламного характеру, не цільові).
Чим активніше впроваджувалися наші рекомендації та вносилися зміни в комунікацію в соціальних мережах, запитів ставало з кожним місяцем більше. Це означає, що такий результат при мінімальному бюджеті став можливим лише при комплексному підході, який ми і забезпечили.
Будемо раді допомогти вашому бізнесу незалежно від розміру бюджету!
Comments