Таргет на США: злити місячний бюджет і не досягти успіху
- Ірина
- 5 вер. 2024 р.
- Читати 2 хв
Зараз вже не новина, що українські підприємці готові продавати, доставляти і навіть організовувати обслуговування свого продукту в США. Проте просування - це досі наріжний камінь, об який спотикаються спеціалісти-таргетологи.
target

США - великі, хтось точно купить
Це один з міфів і найпередбачуваніший шлях, який вам запропонують, якщо ви захочете замовити таргетовану рекламу на США.
Так, США - великі, але для того щоб спрацювало “хтось точно купить” потрібна не одна тисяча американських доларів бюджету. І при цьому - жодної гарантії, що витрати окупляться. А часто перед агенцією стоїть більш серйозне завдання - не просто первинна покупка/замовлення, а й побудова циклу. Аудиторія має стати вашою, користуватися продуктом, рекомендувати його. Чи це взагалі можливо?
Як не злити бюджет та не зневірити клієнта в його продукті?
Давайте розбремо це питання детальніше на прикладах - що робимо в агенції ми.
Досліджуємо попит на продукт з глибиною не лише по штатам, а й по містам-мільйонникам. Це мінімум. Не в кожному штаті будуть актуальними одні й ті ж товари. Часто велике значення мають не лише погодні умови, але й традиції, купівельні звички, місцеві події. Ми не лінуємося копати глибше, щоб отримати кращий результат.
Тестимо невеликі бюджети. Навіть якщо в нашому розпорядженні кілька тисяч долларів, почати краще з менших бюджетів. Тест дасть відповідь чи вірні наші гіпотези. А якщо ні - то буде можливість побудувати та протестити нові.
Запитуємо себе - хто б нізащо не купив наш продукт? І таргетуємося на цю аудиторію. Це виглядає як нонссенс, але правда в тому, що якщо ми відкидаємо якусь групу користувачів, то визнаємо, що нами керують упередження. На перевірку гіпотези можна витратити невеликий бюджет (в цілом на тестування кампаній закладається близько 20% всього бюджету), проте отримати скарб, а не просто інформацію про аудиторію. Чи спрацювало це у нас? Так, і не одноразово. Проте які б не були цікаві та навіть трошки навіжені гіпотези - вивчення ринку та попиту на продукт - найцінніше знання, яке можна застосувати при запусках таргетованої реклами на нові ринки.
Commentaires