top of page

Зовнішній аудит бренду роботодавця: на які питання ви знайдете відповідь

  • Фото автора: Світлана Б.
    Світлана Б.
  • 13 жовт. 2024 р.
  • Читати 3 хв

Ми вже говорили про те, що аудит бренду роботодавця має здійснюватися незалежними та неупередженими спеціалістами. І саме тому пропонуємо провести аудит для вас та поділитися не лише результатами, але й змістовними рекомендаціями як і що змінити, щоб виглядати більш привабливо для спеціалістів. Ці рекомендації ви можете впроваджувати самостійно, а можете звернутися до нас, і ми разом зробимо ваш бренд роботодавця сильнішим. 


Але спочатку давайте поговоримо про те, що включає аудит бренду роботодавця на конкретному прикладі нашого клієнта.


Дано: Бренд модного одягу. 

Шляхи розповсюдження продукції: Інтернет-магазин, інстаграм акаунт, офлайн шоуруми. 

Запитання клієнта, на які шукаємо відповідь: Як ми виглядаємо на ринку праці? Що потрібно покращити, щоб вигравати конкуренцію за класного спеціаліста? (В даному випадку - консультанта магазину, брак яких відчувається на ринку праці.)



Аналіз бренду роботодавця: що досліджуємо


Взявши на себе аудит бренду роботодавця ми аналізуємо такі напрямки: 

  • Автентичність

  • Репутація

  • Зрозумілість пропозиції

  • Активність

  • Диференціація

  • Привабливість

  • Переконливість


Автентичність бренду роботодавця. Тут досліджуємо, чи відображає бренд цінності бізнесу та людей, чи відчувається корпоративний дух, чи профілі співробітників транслюють їх кар’єрні досягнення. Оцінюємо автентичність за 7 унікальними критеріями. 


Репутація - чи бачать бренд роботодавця на тих майданчиках, де найімовірніше знайти та зацікавити відповідних спеціалістів. Оцінюємо за 5 унікальними критеріями. 


Зрозумілість пропозиції - чи зрозумілою та змістовною є пропозиція бренда для кандидатів, чи розуміють кандидати, що від них очікується та на що вони можуть розраховувати. Оцінюємо за 3 унікальними критеріями. 


Активність - присутність бренду в соціальних медіа. Оцінюємо за 1 унікальним критерієм.


Диференціація - аналізуємо, чи відрізняється бренд роботодавця від конкурентів в галузі. Оцінюємо за 3 унікальними критеріями. 


Привабливість - оцінюємо, наскільки приємно взаємодіяти з брендом на різних майданчиках, чи відповідає візуальне оформлення корпоративному стилю, чи використовує бренд стандартні кліше чи привносить щось своє в контент. Оцінюємо за 5 унікальними критеріями. 


Переконливість - чи викликає бренд емоційну реакцію і чи залучає більше, ніж конкуренти. Чи надихає і створює бажання обрати саме його серед всіх пропозицій на ринку. Оцінюємо за 2 унікальними критеріями. 

Тобто зовнішній аудит бренду роботодавця проводиться на основі аналізу та оцінювання поточної ситуації за 26 унікальними критеріями. По часу такий аудит може зайняти до 2 робочих тижнів.  По кожному з цих пунктів ви отримуєте перелік рекомендацій, які зроблять ваш бренд роботодавця зрозумілішим та сильнішим.


Зауважимо, що це лише базове, зовнішнє оцінювання, але є ще внутрішній аудит. Це більш складний та тривалий процес, який передбачає оцінювання кандидатського досвіду потенційних талантів та виявлення лояльності існуючих працівників. Це вже розбір психологом інтерв’ю кандидатів на співбесіді та проведення внутрішніх конфіденційних опитувань серед працівників. По часу такий аудит може займати до 1,5 місяців.


Аудит бренду роботодавця: Результати клієнта


В результаті зовнішнього аудиту бренду роботодавця нашого клієнта ми виявили, що найсильнішою стороною на даний момент є його переконливість. Це означає, що бренд викликає емоційну реакцію і може своїми проявами приваблювати кандидатів. Також ми виявили, що бренд намагається диференціюватися від конкурентів - він має хоч і недостатньо чітку, проте унікальну пропозицію, порівняно з аналогічними бізнесами та використовує унікальний контент для поширення своїх ідей. 



Серед слабких сторін ми виявили, брак активності в соціальних мережах саме щодо процесів найму та корпоративного життя компанії, а також відсутність соціальних доказів, що роботодавцю довіряють, а його репутація прозора. Брак оформлення корпоративного контенту в ідентичному з брендом стилі також стало питанням, яке ми рекомендували вирішити у своєму “плані подальших дій” (в даному випадку це 2 сторінки рекомендацій, які першочергово потрібно впровадити).


Даний аудит став підставою для прийняття одразу кількох бізнесових рішень. Крім того, у клієнта виникли нові питання, наприклад, чи потрібен компанії менеджер, відповідальний саме за бренд роботодавця. Що потрібно робити компанії, щоб співробітники хотіли ділитися своїм корпоративним життям з друзями? Чи там ми шукаємо своїх людей?


Ми ввжаємо, що це чудова тенденція, адже питання мають виникати і разом з ними, нові шляхи до підвищення репутації та зміцнення бренду роботодавця. 

Якщо ви також хочете замовити аудит бренду роботодавця (зовнішій чи внутрішній), звяжіться з нами зручним для вас способом. 







Comments


bottom of page