top of page

Чому аудит бренду роботодавця має бути на аутсорсі?

  • Фото автора: Ірина
    Ірина
  • 24 черв. 2024 р.
  • Читати 2 хв

Оновлено: 30 бер.

Зараз ми спостерігаємо тренд на розвиток бренду роботодавця і це чудова тенденція, яка свідчить, що бізнес готовий по-новому включатися в боротьбу за найкращих спеціалістів і вибудовувати лояльність своїх працівників.


Є і супутній тренд — багато hr-спеціалістів змінили напис на візитівках і «перекваліфікувалися» в спеціалістів із розвитку бренду роботодавця. Якщо цій зміні передує навчання, глибоке вивчення теми та найкращих практик — ок, а якщо це просто зміна назви посади, за якою немає бекграунду, тоді для самого роботодавця та команди навряд чи щось зміниться. Тому що менеджмент бренду роботодавця, це більше про бренд і менеджмент, ніж про управління персоналом як таким.



Бренд роботодавця консультація

То чому ж як мінімум первинний аудит бренду роботодавця має бути на аутсорсі? Є для цього кілька причин:

  1. Об’єктивність: Зовнішні експерти можуть забезпечити неупереджений погляд на бренд роботодавця. Вони не мають внутрішніх упереджень чи інтересів і це дозволяє побачити реальну картину.

  2. Експертиза: Консалтингові компанії, які спеціалізуються на аудиті бренду роботодавця, мають досвід і знання, необхідні для проведення глибокого аналізу. Вони знають останні тенденції та кращі практики, що дає змогу надавати якісні рекомендації.

  3. Ресурси: Внутрішні команди часто обмежені в ресурсах і часі. Залучення зовнішніх експертів дозволяє зосередитися на основних бізнес-задачах, не відволікаючись на додаткові проекти.

  4. Свіжий погляд: Зовнішні аудитори можуть принести нові ідеї та підходи, які, ймовірно, будуть незвичними для внутрішньої команди (але незвичними не дорівнює дискомфортними). Нові практики допоможуть виявити приховані проблеми або можливості для покращення.

  5. Конфіденційність: Зовнішні компанії часто мають суворі політики конфіденційності, що дозволяє безпечно ділитися інформацією без ризику витоку.


Залучення зовнішніх експертів для аудиту бренду роботодавця може допомогти компанії отримати комплексний і об’єктивний аналіз, який сприятиме подальшому розвитку й покращенню іміджу роботодавця.

В HIPPO Agency ми залучаємо до аудиту бренд-менеджерів, а також hr-експертів та психологів, щоб оцінка поточної ситуації була різнобічною та ефективною. Чи готові ви до оцінки свого бренду роботодавця?




Comments


Commenting on this post isn't available anymore. Contact the site owner for more info.
bottom of page