top of page

Три найчастіші помилки при просуванні бренду роботодавця

  • Фото автора: Світлана Б.
    Світлана Б.
  • 24 жовт. 2024 р.
  • Читати 2 хв

Оновлено: 30 бер.

У сучасному бізнес-середовищі  і за наших умов бренд роботодавця має критичне значення для залучення талановитих спеціалістів. Проводячи аудит бренду роботодавця ми часто стикаємося з трьома помилками, які безпосередньо впливають на сприйняття вашого бренду кандидатами. Давайте розберемо їх разом, і після цього ви вже зможете внести зміни, які підсилять ваш бренд.


Відсутність кар'єрної сторінки


Перша й, можливо, найкритичніша помилка — це ігнорування кар'єрної сторінки. Уявіть, що ви потенційний кандидат, який шукає роботу. Ваша перша зупинка — сайт компанії. Якщо там немає окремої сторінки, присвяченої кар'єрним можливостям, це свідчить про те, що компанія не зацікавлена у залученні нових талантів. Якісна кар'єрна сторінка не лише надає інформацію про відкриті вакансії, але й розповідає про наступне:

  • корпоративну культуру, 

  • можливості розвитку,

  • переваги роботи в компанії. 

Відсутність кар'єрної сторінки на сайті може залишити враження про невпорядкованість і відсутність стратегічного підходу до управління командою. Обов’язково зробіть цю сторінку помітною. Ви можете додати її в як пункт меню “Про компанію” чи винести окремо в футер сайту.




Відсутність в профілях співробітників згадок про корпоративне життя


Друга помилка полягає у недостатній активності співробітників у просуванні корпоративної культури. Коли профілі співробітників у соціальних мережах (і частіше всього - LinkedIn) не містять згадок про корпоративне життя, заходи чи досягнення компанії, це може створити враження, що співробітникам байдуже, вони не пишаються своєю роботою в компанії і взагалі з компанією щось не так. 

Люди люблять ділитися своїм досвідом, тому, якщо працівники не демонструють задоволення від роботи, це викликає сумніви у потенційних кандидатів. Запрошення співробітників ділитися своїми історіями та фотографіями може стати потужним інструментом для формування позитивного іміджу компанії.


Ми не даремно в статті про помилки при просуванні бренду роботодавця згадали саме LinkedIn, бо якщо інші соціальні мережі розглядаються як більш приватні, то ця - націлена на професійну сферу життя. Кандидат нерідко після відвідування сторінки компанії йде дивитися профілі працівників, особливо тих людей, які працюють в потрібному відділі чи аналогічній посаді тощо. Відсутність на їх сторінках згадок про корпоративне життя та командні заходи може викликати недовіру до компанії. Проте пам’ятайте, що ділитися такими моментами співробітники мають за власним бажанням і з задоволенням. Це ні в якому разі не може бути примусово. 




 Відсутність фото задоволених співробітників на сайті


Остання, але не менш важлива помилка в нашому ТОПі — це нехтування візуальними елементами на сайті, наприклад, такими як фотографії задоволених співробітників. Люди сприймають інформацію візуально, і фото щасливих, активних працівників можуть значно підвищити довіру до компанії. Коли на сайті відсутні такі зображення, потенційні кандидати можуть запитати себе, чи дійсно в компанії панує позитивна атмосфера. Додавання зображень із корпоративних заходів, командних буднів або навіть простих моментів, коли співробітники спілкуються, може створити привабливе враження та залучити більше кандидатів.


Інші помилки при просуванні бренду роботодавця


Уникнення цих трьох помилок допоможе компаніям не лише підвищити видимість свого бренду роботодавця, але й залучити кращих фахівців на ринку праці. Проте не варто зупинятися лише на цих моментах. Якщо ви не впевнені, що все робите правильно на своєму шляху до побудови сильного бренду роботодавця, зверніться до нас з запитом на аудит. Ми ретельно розглянемо поточну ситуацію та разом зі звітом надамо вам вичерпні рекомендації по виправленню ситуації. 

Бренд роботодавця — це не лише маркетинг, це культура, і кожен елемент, від кар'єрної сторінки до візуального контенту, має значення. Давайте будувати ваш бренд роботодавця разом.






댓글


더 이상 게시물에 대한 댓글 기능이 지원되지 않습니다. 자세한 사항은 사이트 소유자에게 문의하세요.
bottom of page